8 Ocak 2015 Perşembe

Bence trip atmalıyız!

Benim bulunduğum nesil ve belki de benden bir önceki ile bir sonraki de dahil "trip atma" diye tutturmuşlar gidiyor. Artık bıktırıcı olan tavırlar söz konusuyken hadi neyse diyorum, trip atma lafı kulağıma hiç hoş gelmese de ama bir sitemi bile kaldıramıyorlar. Bence trip yemek gerekli. Bir odun olarak kalmak istemiyorsan o tribi dinlemen gerek. Sonuçta kimsenin duygularını duymadan, davranışlarının insanlarda ne tür hislere yol açtığını öğrenmeden nasıl bir insan olduğunu tam anlamıyla bilemezsin. Sen sadece düşündüğün sen değilsin insanlarda ortaya çıkardığın etki de seni sen yapan unsurlardan biri. Düşüncelerini her dakka direkt löp diye söyleyebilen biri değilim. Biri ban bi laf söylediğinde tabi ki saldırıya uğramış hissediyorum ben de ve sinirleniyorum ama sonrasında kendimi sorgulayabiliyorum. Bunu yapmam gerektiğini biliyorum. Kendime çok yüklenip haksızlık etiğim de oluyor. İnsanların durumlara, olaylara hep "ben" diye yaklaştığını görünce fark ediyorum kendime haksızlık ettiğimi. Ne yazık ki bu eşekliklerim ve aptallıklarımın da olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder