19 Temmuz 2015 Pazar

hımhım...

Şeker Bayramı'na birkaç gün kala odamı toplamaya karar verdim. İki senedir mi ne toparlama işini doğru düzgün yapmıyordum. Toparlamadan kastım verileceklerin ve atılacakların ayırılması, odanın yeniden düzenlenmesi. İki günde halledebildim düzenleme işini ve düzenlerken kaybettiğimi düşündüğüm ve artık umudumu kestiğim kitabımı yani Cyrano de Bergerac'ı buldum. :) Raflara yığıverdiğim diğer kitap ya da dosyaların altından çıktı. Hala bende ve istediğim zaman açıp "Eksik olsun!" tiradını bağıra bağıra okuyabilirim. 
Ayrı olarak yeni başladığım ve fazlasıyla etkilendiğim bir mangadan bahsetmek istedim: Shingeki no Kyojin yani Attack on Titan. Bu manganın fotoğraflarını bir telefondaki bir fotoğraf paylaşım uygulamasında görmüştüm, hayran kitlesi geniş. İlk başlarda pek takmadım ama sürekli karşıma çıkmaya başlayınca ilgimi ve merakımı çekti. Genelde çok populeritesi yüksek olan şeyler ben de bir itici etki oluşturur, mangadaki titanlar da ayrı bir itici olmasına rağmen merakla okumaya başladım. Beni bir hikayeye bağlayan en etkili unsur gizem sanırım. Şu ana kadar beni etkileyen kitapları, filmleri, dizileri ve animeleri düşününce devam etmemi sağlayan hala çözümlenmemiş şeylere karşı duyduğum meraktı. Şu an 21. bölümdeyim ve hikayede tamamiyle açığa çıkarılmamış noktalar, henüz bütün yönleriyle tanıtılmamış karakterler var. Görsellerde beni tedirgin eden bazı resimlerin olmasına rağmen okumaya devam ediyorum. Henüz animesini izlemeye cesaret edemedim ama o da aklımda.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder