23 Ağustos 2015 Pazar


Ben burdan gitmek istiyorum
Bütün mağlubiyetlerimi silmek istiyorum
Yok olmak...
Başka bir yerde yokmuşçasına yaşayasım var
Kimseyi tanımıyorum
Burda olmak istemiyorum
Dinlemekten sıkıldım
Yanıma gelme ve konuşma
Tek başıma huzurla oturabileceğim bir yere gitsem daha iyi
Bir gün konuştuğunuz için pişman olacaksınız
Ve beni suçlayacaksınız
Ben yine yok olacağım
Arama beni, bakma bana   :)
                                                                  jihoo

Burada paylaşacağım videoyu kaldırmışlar. Ling Tosite Sigure'den Telecastic Fake Show'u paylaşacaktım, başka video aradım ama sesler o kadar temiz değil. Yani aslında adamlar işini biliyor, iyi de yapıyorlar yani klipler pek yok youtube'da, bazıları kaldırılıyor ve duranlar da her an kaldırılabilir gibi korkuyorum, konser görüntüleri çoğunlukta ve grubun sayfasında da yeni çıkan şarkıların kısa halleri paylaşılıyor. Çok dokunuyor bu durum bana ya. :( Bir ara bir çıktığımda bakarım artık albümü var mı burada diye.

2 yorum:

  1. Yok yok, gitme sen :)
    söylediğin şarkıyı açtım resmen dediğin gibi gürültü kirliliği ile ses kayıtı yapılmış :)

    YanıtlaSil