7 Ağustos 2015 Cuma

Psycho-pass adlı bir animeye başladım. Hikayesinin yanında ilk açılış şarkısı da beni baya bir etkiledi ve bu şarkının bütün halini bulma isteğiyle youtubeda yaptığım ufak araştırmayla Ling Tosite Sigure adında bir Japon grup keşfettim. Vokaldeki adamın sesi ince olmasına rağmen ilginç bir havaya sahip, insana ulaşıyor. Tokyo Ghoul'un açılışındaki parçanın baş kısmındaki yaptığı vurgular ruhuma hüzün salıyor.


Akustik halini paylaşmak istedim. :)



Psycho-pass'te de o ince sesin deli çınlamasına bayıldım. :) Sadece adamın sesi yok tabi burada.


Fakat sadece Ling Tosite Sigure'yi değil aynı zamanda youtube'da Pellek diye de bir metalciyi keşfettim. Psycho-pass'in "abnormalize" şarkısını grup kadar etkili söylüyor. Başka da şarkının uzun halinin güzel bir söyleyişle biraraya geldiği video bulamadığım için mp3'ümde bu adamın sesi yer buldu. Dünden beri tekrar tekrar döndürüp dinliyorum, heveslenip çevirisini bile yaptım, ne kadar yeterli bir çeviri oldu bilemiyorum ama fena değil bence. :) 



Aklımı kimseye gösteremeyeceğim şeyler basıyor
Hataların bile var olmadığı bir dünyada kayboldum
Bu, sadece görünür şeylerin gerçek olduğu ve inanılmaz bir dereceye tutturulduğu(?) bir dunya olgusu
Ne olduğunu açığa çıkarabilir miyim peki?
Plastic tac tic
Artık kimse delirtilemiyor
Sen de bu güzel naylon dünyanın içindesin
Çok şirin bir dünyada, bazı sebeplerden ışığı göremiyorum ve benim bozulmuş kalbim sonsuz bir yansıma
Gizem senin için devam ediyor, sahte renkleri ve geleceği açığa çıkarma
Sahtenin naylon dünyası, gizli hareket sende kalsın(?) :p :D
Gizemli ve kapalı
Görünür şeyler bile benim sahte gösterim
Onlar gerçeğin karşıtı
Telecastic tac tic
Şimdiye kadar her şey normal görünüyordu değil mi?
Sapkın naylon dünya, bütünüyle duygusuz dünyanın sonsuz yansıması
Bu yer çoktandır bir Gestalt yanılsaması; her bir birey ayrılır ve hologram içinde gerçeğin bütün renkleriyle boyanır
Gizem senin için devam ediyor, sahteni naylon dünyası
Eğer her şeyi açığa çıkarırsak fark edeceğiz, anılar varlığa kavuşacak
Her şey tersyüz edilir ve yanılsama şimdiden arkada kalır(?)
Böylece ben bile gerçekten korkuyorum
Bu sadece görünür şeylerin gerçek olduğu, sahteliklerin elden ele her şeyi etkilediği bir dünya olgusu
Aklımı kimsenin memnun olamayacağı şeyler basıyor
Fakat eğer bu, ait olduğum yerse benim için yeterli değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder