18 Eylül 2015 Cuma

-__-

Bugün sonunda hesap açtırmak için bankaya gittim. Evden sinirle tek başıma çıktım. Güvenliğe sorarak sıra aldım, üst kata çıktım. Bana verdiği formu doldururken bekliyordum. İşte o formu doldururken numaraya bakmadım, sıram gelmiş. Bana baya bekleyebileceğim söylenmişti ama tenhaydı. Gittim, oturdum. Benimle ilgilenen bayan ne söylüyorsa onu yapıyorum. İlk olduğu için gerginim ve ne yapacağımı bilmiyorum. Formu doldururken aptal aptal sorular soruyorum, defalarca ismimi, tarihi yazım imzamı atarken elim titremese de rahat yazamıyorum. Üstelik formu da başta kurşun kalemle dolduruyordum, beklerken doldurmaya başlamıştım. Tükenmezle doldurulmasının gerekebileceğini düşünmüştüm ama kalemi bulmuşken vakit kaybetmeyeyim, doldurayım dedim. Kurşun kalem kullandığımı görünce büyük şok yaşadı. Kadının canını yeterince sıkıp bıktırdıktan sonra işim bitti gideceğim. İmzaladığım kağıtlarda yazan yazıdan dolayı bana bir kopya verilmesini bekledim. Gitmeden önce "Alacağım başka bir şey var mı?" diye sordum, kağıtta öyle belirtiliyordu çünkü. "Vereyim ama dışarı çıkınca atacaksın, okuyacak mısın? Bu kadar kağıda yazık." gibi şeyler söyledi. "Okuruuum." dedim ben de. Okumam gerekir diye düşünüyorum, bir bilgim yok sonuçta. Ne biliyim? "İyi veriyim ama okumayacaksın biliyorum, bu kadar kağıda yazık." dedi yüksek sesle. Yandaki çalışan da ne olduğunu soruyor falan. Aldım kağıtları salak salak "Teşekkürler, iyi günleeeer." diyerekten sıvıştım bankadan. Yarı bitkin yarı asabi döndüm eve. 

Gülün ya da salak diyin, duyarsızlaştım. Artık eskisi kadar takmıyorum.


İnsanın hoşuna gitmese de dedikleri gibi sahte bir gülümsemeyle kandırılmaktansa hakaret yemek daha iyi.

8 yorum:

  1. Kadın açık sözlü böyle insanları severim içinden geçen belli. Bende açık sözlüyüm. Bazen ne yaptığımı bende şaşırıyorum olur böyle şeyler konuşamıyorum dilim tutuluyor:) tam komedi o anlar benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık sözlü ama okuyup okumayacağımı o bilemez sonuçta ve bana vermediği kağıtlar zaten benim almam gereken ve hakkım olan şeyler. İnsanların açık sözlü olmasını tercih ederim ama üslup denilen bir şey de var yani. Dürüstlüğü dangalaklıktan, nezaketi incelikten ayıran üslup, yol yordam değil mi? :)

      Sil
    2. Evet üslup ayırır kadının üslubu yanlış heralde ben üslubumu doğru kullanıyorum ki şimdiye kadar tek kötü söz duymadım

      Sil
    3. :) öyle olmasa çoktan kafama bir taş filan yerdim sen açık sözlüsün deyip bana bazı şeyleri soruyorlar o zaman sormazlardı:)

      Sil
  2. eeee sonra okudun mu, ben olsam atardım okumadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala masamda duruyor. Ara ara okumayı düşünüyorum. Baya yazı var ve doğru düzgün cümle kurulmamış pek. :D Okunacak gibi de değil ama inat var. :D

      Sil