1 Eylül 2015 Salı

konuştuklarım değil, yazdıklarım

Bu dünyanın bazı gerçeklerini kabullenemiyorum
Kabul edemiyorum
Gerçeklerle yapamıyorum
Bu gerçeklerle yaşamak istemiyorum
Bu tatsız, sevimsiz gerçeklerle yaşamak gelmiyor içimden
Bunların gerçek olduğundan da emin değilim
Gerçeklerin gerçek olduğundan emin değilim
Gerçekleri bilmiyorum
Bana öğretmeni de istemiyorum
Bana kendi gerçeklerini öğretme
Gerçek ne?
Öğretme, söyle, gerçek ne?
Benim için kendi gerçeklerini bırakmayacaksın
Bilmiyorum, gerçekte, bırakamayacak mısın
Ben senin gerçeğinde yaşayamayacağım
Bilmiyorum, yaşamayacak mıyım
Senin gerçeğini öğrenebileceğimi sanmıyorum
Öğrenemediğim halimle beni sevecek misin
Gerçekte beni sevebilecek misin
Yanımda olacak mısın
Olabilecek misin
Yanımda olmak isteyecek misin
Gerçekte isteyebilecek misin
Sevecek miyiz
Gerçekte sevebilecek miyiz
Söylemek istediğim...
Kaçındığım...
Ya aşk
Aşk olabilir mi
Aşk, ne kadar aşk olur
Gerçekte aşk var olabilir mi
Var mı
Gerçekte var olabilir mi
Gerçeklikte var olabilir mi

Söylemek istemiyorum
Konuşmak istemiyorum
Anlatmak istemiyorum
Ben gerçeklerle yaşamıyorum
                                                                                                           jihoo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder