11 Eylül 2015 Cuma

yayınla butonunun üzerinde bi bekledim, öylece bakarak, boş boş

Artık, itiraf ediyorum. Kendime. Erkeklere karşı bu kadar saldırgan ve yıkıcı olmamın ardındaki baskın nedeni kabul ediyorum, aklımdan savuşturduğum. Ben onları hep kıskandım. Eğlenmeyi bilmelerini, daha rahat hareket edebilmelerini, istedikleri gibi konuşmalarını, risk almalarını, açık olmalarını, en çok da daha cesur olmalarını. Hep cesur olcam diye didindim, olmasam bile öyle göründüm, ama asıl davalarmda geri çekildim. Onlar kadar cesur değildim.
Ben, korkağım.
Korkarımki korkuyorum,efendim.
İşte bu yüzden bu kadar cesur olmaları bana batıyor. Kıskanıyorum, erkeklerin cesaretini ve bir türlü olmayı beceremediğim kadınları. Ben aşağılardayım, kimselerin göremediği bir yerlerde ve korkuyorum.
Olmak istemediğim birine mi dönüşeceğim? Korkuyorum ve olamıyorum.
Korkuyorum. İnsanların beni bu düşük halimle fark etmesinden, korkuyorum.
Hiç mücadele etmedim. Ben davalarımda hiç mücadele etmedim.
"Yapamıyorum." diye mızmızlananlara sinir olurdum ve işte söylüyorum:
Yapamıyorum!
Ben içten içe hep kahraman olmak istedim. Herkesin kahramanı. Yanlış bir seçim. Kendi kahramanım bile değilim. Kimsenin gözlerini güldürebildiğim yok. En çok da en çok ihtiyacı olanların.
Kayıplara kaybolmadan önce nasıl el uzatılır? Biri bana öğretsin.
Bir küçük çiçek açtırmadan bahçeyi kurutmaktan korkuyorum.

Üzülerek iyi biri olmak istemiyorum,
Bir şeyler yaparak iyi biri olmak istiyorum.


9 yorum:

  1. iyi biri olmanın önceliği önce insanın kendinin farkında olmasından başlar:)
    farkındasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakat uzun zamandır sadece farkındayım. :) Artık olma, değişebilme, bir şeyleri savunabilme ya da varlığım için mücadele etme gibi birtakım yetilerden yoksunmuşum gibi geliyor ve korkum daha da büyüyor.

      Sil
    2. cesaret diyicem bunu da dışardaki insanları bir şeyler yaparken umursamamanın ve kendi düşüncelerinin daha değerli olduğunu görerek başlayabilirsin:)
      bu hayat senin bir başkasının değil

      Sil
    3. Umarım diyim o zaman. :)

      Sil
    4. umut yaptırır insana
      dediklerimi yapan biri olarak söyledim emrivakiymiş gibi anlamanı istemem:)
      yapmadığım şeyinde tavsiyesini pek vermemeye çalışırım çünkü

      Sil
    5. Yok yok öyle anlamadım :) Teşekkür ederim. Belki ilerde bir gün gülümseyerek bu zamanı hatırlarım. :)
      En doğrusu. :)

      Sil
    6. merak etme öyle oluyor:)

      Sil
  2. olursun yaaaa düşünmezsen benceeee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huyum kurusun fazlasıyla düşünmeden duramıyorum ama belki zamanla düşünmekten çok yaşamaya başlarım, bakalım gelecek neler getirecek. :) Gelecekteki ben nasıl biri olacağım acaba? :)

      Sil