14 Kasım 2015 Cumartesi

Biraz geç kalmış olabilirim. Yeni bir mim. Ebrar arkadaşımızın blogundan bir fotoğraf seçip aklımdan geçenleri, bendeki izlenimleri yazacağım. Arkadaşımızın blogu http://heybemdefotograf.blogspot.com.tr/ ve benim seçtiğim fotoğraf: Fotoğrafı alamadı. :D

Güneş batarken çekildiğini düşündüğüm, evlerin, ağaçların siyah gölgeler halinde göründüğü ve pembe bulutların gökyüzüne karıştığı bir fotoğraf.


Bazen gökyüzüne bakarak yürürüm. :) Özellikle gün batımında çok hoş renkler çıkar ortaya, tatlı renkler. :) Kimse bakmazken başımı kaldırıp gökyüzünü izlemek, öylece, çok hoşuma gider. Durup durup bakmak flörtleşiyormuş gibi... :) Kimse bakmıyor ama ben seni görüyorum. Aramızda...

Ankara'nın denizi yukarda, yukarıya bak. :)
Bak, bulutlar nasıl da ince ince dalga yapmış, kıyıyı okşuyor
Usulca, özgürlüğün rengine dokunuyor.
Sakin...
Sakin...
Sakin...





  Okuyanlara mim gelsin. ;) 


Ve bir şey daha

üzmeyelim birbirimizi

bu kadar kötü bakmayalım birbirimize

bi gülelim, ellerimiz bi buluşsun ve sarılalım

zor ama hepimiz birbirimize benziyoruz içimizde

acılarmızda, beklentilerimizde

ağlarken ve severken

zor ama birimizden biri elini uzatsın

bugün o yarın sen

yapmayın

nolur yapmayın

bi kısmı da güzel kalsın şu dünyanın

nolur






4 yorum:

  1. gelcem yine. iyi gidiyo mu sınavlaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh :D Bu hafta matematik vardı. Bütünüyle ona takıldım, diğer derslere bakamadım doğru düzgün. Asıl sınav haftası bu hafta, bakalım. :)

      Sil
    2. o zaman, çok çok başarılar. bi de, baksana, fotonun üstüne gelip sağ tıklayınca, "resmi farklı kaydet" deyip bilgisayarına kaydedebiliyon. öyle kaydettim ben yaa :)

      Sil
    3. çooook teşekkür ederim. :) Onu da denedim lakin olmadı.

      Sil