15 Kasım 2015 Pazar

durma, düşme, ağlama, sadece yürü




Ben samimiyetsiz miyim.......
Sakın cevap verme
Bilmiyorsunki
Nerden bilebilirsin
Belki de öyleyim
Toplumun genelinden daha samimiyetsiz değilimki 
Beni niye samimiyetsiz yaptınız
Kafamı karıştırdınız
Kendimi savuncak hiçbir şeyim de kalmadı
Kendi içimde kayboldum 
Artık aramayın beni
İnsan çamuruna batmış gibiyim
Gerçekten battım mı
Ben kimdim 
Kimim
Artık bilmiyorum
Hiçbir şey söyleme
Hiç olmadım mı ben




uzak durup beni biraz anlar mısın


Ben sessiz bir çocuktum. Sessiz olmak bir eksiklik, bir kusur muydu? Öyle mi? Tanımadığım, tam bir fikir sahibi olmadığım, güvenmediğim insanlara kendimi açmamam samimiyetsizlik mi? Belki değildi. Sessizlerin üzerine bu kadar yürümeyin. Gürültü yapmak nasıl olur diye merak ettim. Öyle olsam ne olur diye denedim. Beter oldum. Kendimi kaybettim. Benim suçumdu. 
Yanlış tanındığımı farkedip kendimi nasıl düzgün tanıtacağımı bilememek... Sandığınız kadar iyi değilim, şüphe yığınlarında boğmayın, o kadar da kötü değilim. Ben de sizi yanlış tanıyorum, bu yüzden doğru anlaşıldığımı sanıyorum. İnsanlar beni yoruyor. Kimseyle konuşmak istemiyorum, korkuyorum. Belki konuşmak gerek ama hep bir perdenin ardından görülüyorum. Belki kolaya kaçmak ama siz en iyisi hiç sevmeyin beni. 


siz bilmezsiniz, ben böyle değildim

9 yorum:

  1. İyi misin kim sıktı canını:(

    Bende sakin biriyim.
    Her insana güvenmem kolay kolay açılmam sohbetimin o kisiyle ilerlemesi için çok uzun zaman gećmesi gerekir.
    Ben böyleyim ama bu benim samimiyetsiz biri olduguma gelmez.
    Zaten biri baştan hemen biri yakınlık güven istiyorsa ondanda şüphe duyarım
    Artık yaşadığım çağ farklı gerci farklı olmasada birini iyice tanımadan ben güvenemem.
    Aslında gerçeği söyleyim mi ben kimseye güvenmem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar hep şimdiyle birleşen geçmişin birikintileri.
      Evet benziyoruz ya da benziyomuşuz, beni biraz kendimi değiştirmeye çalıştım. Diğerleri gibi olmanın kolay olacağını düşünmüştüm. Aslında herkesleşeceğim aklıma gelmemişti.
      Sana katılıyorum. Ya, ben güvenmeyince bir şekilde hallediyorum da başkasını duyunca üzülüyorum. Bazen harekete geçmek için ya da bir şeylere tutunmak için başkalarının duruşlarını görüp kendimize gelmemizden kaynaklı sanırım. :)
      Bir ışık gerek, bir ışık istiyor insan ama sürekli olan güneş gibi. Oysa yapay ışıklar yanıp sönüyor etrafımızda. Bu çok üzücü. Bir yere ulaşmak gerek kendimizin artık ışık olmaya karar verdiği. Nazım Hikmet'in dediği gibi "Sen yanmazsan, ben yanmazsam, biz yanmazsak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa?" :) Şiirler güzel ama yaşatmak o kadar uzak geliyorki. Yaşatmak için yeterince güçlü olmadığım hissi, bu gerçeklik de insanı gömüyor.

      Sil
    2. Kendini.hiçbir zaman degistirme hep kendin olarak kal yoksa kendini bulamazsın hayat yolunda.
      Nazım Hikmet ne güzel söylemiş lakin güç bence bizim elimizde degil.
      Aslında.bu hayattan güç değil nedense düşmek istiyorum

      Sil
    3. Evet, bulamıyorum. :) Sence geri dönebilir miyim?
      Düşme, ben de düşmek istedim herkes gibi. Kendimi boşluğa bıraktım. Şimdi tırmanmaya çalışıyorum ama tutucak bir şey bulmak zor. O yüzden düşme, yürümeye devam et. :) En iyisi yürümek.

      Sil
    4. Herkes öyle diyor düşme.
      Neyse yürüyeyim bari yürümeyi severim.
      Koşmayı sevmem ama yürürüm.
      Geri dönebilirsin ama kendini biraz yargıla ve anla.
      Hala bazı seyleri degismek icin mi yapıyorsun ve bu alışkanlık olmus mu ruhunda.ona bak.
      Öyleyse bir seyleri sadece kendin için yap.
      Küçük seylerden başla bu seni kendine getirecektir.
      Birde kendine inan.ve başkalarını fazla önemseme.
      Her sey bir gün rayına giriyor zaten

      Sil
    5. Bu güzel bi öneriydi, ihtiyacım olandı, teşekkür ederim. :)

      Sil
    6. Kendimden görmüş gecirmişligim oldugu sürece böyle şeyler söylerim:)
      İnsanın kendinede dıştan biri gibi bakmasına ihtiyacı oluyor.
      Bu da.kendinle empati bir nevi:)

      Sil
  2. sölediklerinin hepsi normal şeyler ki üzülmee hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) üzülmemeye çalışıyorum ama...
      Kendime iyi telkinlerde bulunmaya çalışıyorum, her şey iyi olcak diye ama... bakalım. :)

      Sil