21 Ocak 2016 Perşembe

20 ocak çarşamba

Dün yazamadım çünkü kayda değer pek bir şey yapamamıştım ve yorgundum. Önceki gece erken yatmama rağmen tekrar beşte uyumak zorunda kaldım, saat üç gibi kabusla uyandım çünkü. Bugün daha verimliydi. Dün okuduğum kısmın notlarını çıkardım, diğer notlarımla beraber tekrar okudum ve internetten konuyla alakalı testlere bakmayı düşünüyorum.
Bu arada her gün Gilmore Girls'ü izlemeye de devam ediyorum. Diğer dizileri biraz beklemeye aldım. Rory'den çok Lorelai'ın ilişkisini merak ediyorum. :) Luke'u çok sevdim aslında, ilerleyen bölümlerde de bi ilişkileri olur gibi geliyor. Bilemiyorum, ama Max de çok hoş ve çekici. :) Max, Rory'nin İngilizce hocası, Luke'un kasabada cafesi var. Gilmore kızları hep ona gidiyorlar. Luke, toplumun geneline aykırı fikirleri olan, insanları bir an durup mantığa çağırmakla uğraşan, insanların çıkıntı diye adlandırabileceği tiplerden. Ben de böyle olurum bazen.
Çalışmadan diziye geçiş yapıyorum ama olsun, keskin ayrımlara gerek yok bence. Bir arada olabilir. :)








keep on walking little girl, one day you'll stand on your own feet with confidence

4 yorum:

  1. Nasılsın? İyi misin?
    Hayat üzerindeki etkisi nasıl sormak istedim sadece.
    Kendine iyi bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. :)
      Fena değilim, iyi olmaya çalışıyorum. Hayatın getirdiklerini kabul ediyor ama bazı pürüzleri unutamıyorum.
      Sen nasılsın? Umarım iyisindir. :)

      Sil
    2. Bende iyiyim. Hayat beni çok zorlamaya devam ediyor. Bende ona rüzgarda saçlarımı savurup kırmızı rujumu sürdüğüm dudaklarımla bir öpücük yolluyorum:)

      Sil
    3. oouvv, en sevdiğim duruş :)

      Sil