27 Ocak 2016 Çarşamba

26 ocak salıya

İnsan Gelişimi ünitesine geçtim. Yazmasam da birkaç sayfa okudum dikkatimi vererek. Son iki-üç günün en verimli çalışması oldu bence. Yeni bir Kore dizisi çıkmış yine :D psikolojiyle ilgili Madame Antoine. Hiç kaçırır mıyım, hemen başladım. Yani bazı yerlerde abartı olduğunu düşünsem de hoşuma gitti ve devam etmeyi düşünüyorum. Şu tatilde tam bir dizi delisi oldum. :D Kendimi aştım. Daha önce bu kadar diziyi bir arada takip etmemiştim. Bugün Chese in the Trap'in de yeni bölümlerinin geldiği gün. Bir bölümü izleyip diğerini bekletiyorum.
Dün bütün gün arkadaşla bu soğukta dışarda takıldık. :D Her tarafım ağrıdı, soğuktan eklemim tutuldu. Ama yine de güzel geçen bir gündü. Eve geldiğimde yorganı çekip biraz ısınıyım derken uyuya kalmışım. Uyandığımda müziklerle takıldım biraz oturduğum yerde dans ettim falan. Geri yattım sonra. Bugüne hiç ağrım kalmadı ama. Hasta olcam diye korkmuştum bir ara yatmadan önce.



dün keyiflenirken dinlediğim şarkılardan biri :) 

2 yorum: