27 Ocak 2016 Çarşamba

aldığım kore şirinlikleri

Kova Kadınıyım Ben adlı blogda okumuştum, True Eco Beyond mağazasının tanıtımını. Çok da güzel resimlerle desteklenerek anlatılmış. Ben de Kore'yle ilgili olduğum için ilgimi çekti. Haftalar haftalar öncesiydi okuduğumda; nasıl buldum da okudum hatırlamıyorum.
Baya sorunlu bir cilde sahip olduğum için sürekli daha iyi bir ürün arayışındayım. Hem Kore ürünü hem de doğal olduğunu görünce hemen adını ve yerini not ettim. Ankara'da olmasından pek ümitli değildim, bu yüzden Ankamall'da açıldığını okuyunca baya bi sevindim. Ürünler de çok tatlı görünüyor. :) Kore işte. :D
İşte çok önceden keşfetmiş olmama rağmen daha iki gün önce arkadaşımla buluşunca Ankamall'a uğrayabildim. Her şey o kadar hızlı geliştiki. :D İki kişi vardı mağazada ve kapıdan içeri girdiğimde biri başka bir müşteriyle ilgileniyordu, diğeri hemen yanıma geldi. Düşündüğümden küçüktü ama düzenlenişinden dolayı insana sıkışmış gibi hissettirmiyor. Evet, devam ediyorum, yanıma geldi ve önceden bilip bilmediğimi sormuştu sanırım, ben de internette gördüğümü söyledim. Bana hemen cildimin sorunlarını bir bir sıraladı. :S :D Bildiğim acı gerçekler... :D İki ürün gösterdi ve hemen denememi önerdi. Yüzümdeki bb kremi çıkardı ve ilk olarak nemlendirici sonra da cc kremi sürdü. Yanımda arkadaşım vardı ve o da baya fark ettiğini söyledi. Yüzümle ilgilenirken hangi ürünleri kullandığımı da sordu. Utanarak söyledim çünkü bunun ardından olumsuz bir şeyin geleceğini biliyodum. :D Söylediğim iki üründe de silikon bulunduğunu söyledi.
Ürünler doğal olduğu için pahalı. Üzerimde denediklerini değil de farklı olarak iki ürün alabildim o gün. Ama bana gösterdiklerini de diğer aylarda almayı düşünüyorum. Hatta her ay bir ürün alabilirim diye karar verdim.


Aldığım ürünlere gelince, üzerinde Very Berry yazan
yüz temizleme köpüğü, diğerinde Soy Balancing Emulsion
yazıyor. Devamında da "a true superfood, lentil originated
from Hungary restores skin's balance and provides nutrition
to your skin" yani 'lentil'in anlamına baktım mercimek yazıyor ama aynı zamanda köşede 'lentil soy' yazıyor. Yanlışsa düzeltin, anladığım kadarıyla Macaristan'dan gelen soya fasulyesi mi içeriyormuş ne ve mmm cilt dengesini iyileştirir, cildine besin sağlar, diyor.
Very Berry'nin yabanmersinli olanını aldım, içinde omega 3 de varmış. Tabiki içinde hiç kimyasal madde yok denemez ama 'minimum chemical preservatives' yazıyor. Kimyasal oranı düşürülmüş. Arkasında "This daily cleansing foam creates a fine, lush lather with natural plant ingredients and mildly washes off dirt and waste. Blueberries rich in antosianin provide energy and freshness to skin, leaving it clean and clear." yazıyor yani doğal bitki içeriğiyle bol köpük oluşturuyor, nazikçe yüzdeki kir ve atığı temizliyormuş. Antisiyonin yönünden zengin olan yabanmersini cildi temiz bırakarak enerji ve ferahlık sağlıyormuş.


Bana ne kadar etki ettiği konusunda ise Verry Berry beni daha çok memnun etti. Diğer temizleme jelim de iş görüyordu ama tabiki içeriğinden dolayı bu daha bi öne geçiyor. Aa ve diğer temizleme jelimde bazen elime aldığım miktar yetmiyordu ve tekrar sıkıyordum elime, bunda -ürünleri genelde az az sıkarak sürerim- elime sıktığım az miktardaki köpük elimde fazla köpürmese bile bütün yüzüme yetiyor. Gerçekten temizleyip bir ferahlık veriyor. Aslında iki ürün de ferahlık verip iyi hissettiriyor. Elimi yüzüme sürdüğümde daha yumuşak hissediyorum cildimi. Diğer ürün cildi dengeleme konusunda belki benim fark edemediğim bi şekilde etki ediyordur ama sanırım daha güçlü bi ürüne ihtiyacım var. Sürdüğümde verdiği his dediğim gibi hoş ama özellikle yüzümün kızarıklığı konusunda etkili olmadı. Yani Very Berry'ye devam edebilirim ama diğer ürünün yerine başka bir şey bulmayı düşünüyorum.

İkisininde arkasında geri dönüşüm amblemi var.
Bir kafeye oturup aldıklarıma bakarken arkadaşla en soldaki resmin neyi simgelediğini sorguladık.
Arkadaş evrensel kaka simgesi olduğunu söyledi,
yani resme bakınca en mantıklı düşünce bu. :D
Ama o resmin omega 3'ü gösterdiğini varsayacağım. :)






6 yorum:

  1. 22 ocakta yazdığım "nasıl bilirdin mimi" yazımı okusan yaaa amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuştum aslında, teşekkür ederim bana da yer vermişsin. :) Mimlendim mi yani? :o :D

      Sil
    2. ay yok yani istersen yap bak şimdi bi mim yaptım istersen onu yap işte. ilk dönem iyi bitti miii :)

      Sil
    3. İkisini de yapmayı isterim, sadece emin olamadım. :D İlk dönem... not olarak iyi bitti. :) İkinci dönemin daha iyi olacağını umuyorum. :)

      Sil
    4. oleeey okula sevindim. mimleri yap tabeeee. bak bugünlerde birkaç mim daha var yapcam mimlendim. onları da yaparsın. şimdiden mimlisin yaniii. :) bak bu arada, gördün de mi, en iyi arkadaşlarımdan görüyom ki ben seni. yaaaa öyle işteee :)

      Sil
    5. Yaparım tabee. :D Yaa, sağol, vay be dünyada senin gibi güzel insanların da olması ne kadar güzel bir şey. :) Taa ordan öyle güzel bi enerji yolluyosunki. :) Mimlerimi boşlamadan yazacağım. :D ----->kalp :D

      Sil