27 Ocak 2016 Çarşamba

küçük bir öneri

     Önceki yazılarımda da ASMR'ın lafını az biraz etmiştim. Youtube'dan takip ettiğim ASMR kanalları var baya bunun yanında bir de ASMR uygulaması buldum. Tekrar eden seslerden oluştuğu için rahatlama ya da uyuma amaçlı olarak yararlanmıyorum ama ders çalışırken kullanıyorum bazen.
     Arkaplan sesiyle çalışmayı sevenler varsa öneririm. Uygulamanın içinde üç kısım var: doğa sesleri, beyaz gürültü (white noise), eğlence. Seslerin süresini ayarlayabiliyor ve farklı sesleri aynı anda çalıştırarak istediğiniz karışımı hazırlayabiliyorsunuz. :D Telefonda başka bir şey yapacağınız zaman yine arkaplanda çalışmayı sürdürüyor.
Uygulama Kore uygulaması ve adı Coolsharp White Noise. Benim hoşuma gitti, umarım ilgilenenlere de yararı dokunur. :)
Aa, bir de çalışması için internet bağlantısı gerekmiyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder