13 Mart 2016 Pazar

selamlar

Dönem başlamadan önce düzenli olarak bloguma yazmaya devam ederim diye düşünmüştüm ama böyle bir şey çok zor, en azından benim için. Bu arada eski kitap okuma açlığıma kavuştum gibi hissediyorum ve bu beni çok mutlu ediyor. Dan Brown'ın Cehennem'ini okudum. Çok etkileyiciydi. Daha okumadığım birkaç kitabı daha olduğunu fark edince baya bi sevindim ya. :) Bugün kitabevine gidip aklımdaki birkaç güzelliği almak istiyorum.
Geçenlerde Harry Potter hayranı bir kızla tanıştım. Konuşurken filmerini izleyip kitaplarını okumadığımdan bahsettim. Bana kitaplarını da okumamı söyledi, yakın arkadaşımda okumam gerektiğini söylerdi Harry Potter'dan konuştuk mu. Aklımın bir köşesinde duruyordu ama yakın zamanda da okuyabileceğimi düşünmüyordum. Birden artık başlamam gerektiğini düşündüm; kafamda kendi kendime öyle bi gereklilik oluşturmuşmki rüyama girdi. :D Film tadında bir rüya gördükten sonra ilk kitaptan başladım seriye. :)

Düzenli yazamadığım ve her mime de katılamadığım için üzgünüm. Kimsenin derdi değil belki ama bunları da her ne kadar blog işini kendi heves ve isteğimle yürütsem de okunma oranı arttıkça yarı görevimmiş gibi hissediyorum. Gerekli özeni gösteremiyormuşum gibi hissedince de bi suçluluk sarıyor beni. :)



THANK YOU FOR LETTING BE MYSELF
AGAIN! 

4 yorum:

  1. Salamlar blogunuzunişk defa okuyorum ve yakın arkadaşınızın senelerdir Harry potterı oku demesiyle okumayışınızı ama başka birisi oku dedikten sonra okumaya karar verişinizi çoook kınıyorum. saygılarr.

    YanıtlaSil
  2. Afedersiniz başkası soyledigi icin okumadim ama başkası soyledikten bir süre sonra o türde bir kitap okuma isteğim geldi ben de başlayayım dedim. :D teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim tartışmayınız benle. Zira anlayacağımı anladım ben. İyi geceler.

    YanıtlaSil