11 Nisan 2016 Pazartesi

ara ara bazı bazı

İlk vizelerim berbat geçti. Irregular (düzensiz) öğrenci olduğum için rahat da programım var aslında ama bu rahatlığın insanı olumsuz etkilediği oluyor. Bulunduğum ortam ve yaşadığım bazı olaylar nedeniyle sınıftan da kopuk durumdayım. Arada sırada kötü gelse de ben böyle bu şekilde iyiyim aslında. Neyse fazla derine inmek istemiyorum. Bloguma yazmayı özlediğim için yazıyorum bu yazıyı daha çok yoksa anlatcak bi dolu hikayem olduğundan değil.
Bu dönem resim dersi de alıyorum. Tuvale geçtik. Geçen hafta bir kısmını boyamaya başladım. Bu hafta da devam edeceğim, biter mi bilemiyorum. Başlarda alıştırma türünden şeyler yaptık.
Şu aşağıdaki de tuvale geçmeden önce çizdiğim dal. :)




ve ben bu arada birilerini özledim...



Tanrım...
onu bana bırakın
biraz daha
aşkımı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder