14 Haziran 2016 Salı

haykırıyorum

INTJ'ler neden genellikle film ve kitaplardaki kötü karakterler olurlar? Onlar diğerlerine benzemeikleri ve buna rağmen hala kendilerinden emin oldukları için diğerleri tarafından tehdit olarak algılanırlar. Toplum tarafından 'kötü' kavramına itilir. INTJ'ler herkes gibi kişiliklerine saygı duyulmasını ister. Birini kendisi olduğu için suçlamak...ne acı...
Hey! Siz, uysal görünen saldırganlar! Hepiniz bundan kaçıyorsunuz ve her defasında kurban edecek birini bularak bunu erteliyorsunuz. Dışlanmak, reddedilmek, aşağılanmak,... Bütün bu kavramlar benliğinizin karanlık kuyularında yankılanıyor. O, 'dışardaki'ne yaşattığınız, onu yüzleşmek zorunda bıraktığınız bütün korkuların yankısı giderek kuyunuzun içinde yükseliyor.
INTJ'ler kötü karakterde değildir her zaman ama toplumun gösterdiği saygısızlık onları karanlık tarafa çeker.
Korkulan olur.
İstenilen olur.
Toplum saygısızlığıyla birlikte aynı zamanda küçümsemiştir INTJ'yi. İçindeki potansiyeli fark edememiştir. Kendisinin korktuğu ve kontrol etmek için uğraştığı potansiyeli...
Şimdi korkma sırası onlarda.



Bana söylenenleri önemserim, dinlerim gerçekten, alacağımı alırım. Fakat kendimi sadece bana söylenenlere teslim edemem. 
Sizin beni anladığınızı düşünmüyorum. Doğal, normal aslında bu.
Sizden bazı dersleri alır fakat kendi kafamla yürürüm, bu da doğal.
Ve göreceksiniz. Hepiniz göreceksiniz ve utanacaksınız, kişiliğimi önemsemediğiniz için.
Kişiliğim, benim işte. Ben kişiliğimim. Kişiliğimi aşağılayarak beni aşağıladınız. İncittiniz. Bazılarınız isteyerek yaptı bunu. Beni inciterek kendilerini yüceltmek istediler çünkü.
Kırılan yerlerimden yeşereceğim.
Ve sizler utanacaksınız, ne kadar kör ne kadar aptalmışım, diye. 
Gözyaşlarıyla temizlenecek mücadelem ve zaferimi berraklaştıracak. 
Saldırganların çehreleri matlaşırken benimki şeffaflaşacak. Budur dileğim, korunmaktır ve ispattır. Varlığımın ispatı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder