10 Haziran 2016 Cuma

i am stripped

Neden sevilmeyesin küçük kız? Ne insanlar seviliyor, senin neyin bu kadar kötü? Sen de insansın işte. Ama önce kendi kendini sevmelisin.
Bu küçük kızın büyümesi gerekiyor. Herkese yukarıdan bakarak büyünmez. Oğlanlardan sıkılıyordun, bir adam istedin ama tatlım, bu adamın da karşısında kız çocuğu değil bir kendi ayaklarının üzerinde durabilen bir kadın görmek isteyebileceğini düşünemedin. Aslında düşündün ama dönüşümü gerçekleştiremedin henüz. Uzunca bir yolun var hala. Bu yolculukta kendinden ayrılma. Kendini kucakla ve sürükleyerek de olsa ilerle başarıya. Özlüyorum cesur, dürüst, kendine güvenen kızı ve istiyorum ki büyüsün, hayran olduğu çılgın kadınlardan olsun.

Ouvv, küçük kız, ne yazık! Boyuna göre ne de büyük bir adama kapıldın, şimdi ne yapacaksın? Üstelik bu kızın sarı saçları, bebeksi teni, kırmızı elbisesi bile yok. Uygulamaya dökemediği fikirlerinden başka bir şeyi olmayan küçük bir kız; görmüş geçirmiş, başarıya erişmiş, dünyalara açılan büyük bir adamı nasıl etkileyebilir ki? Sana ihtiyacı yok, sende ihtiyacı olan hiçbir şey yok!
Tek başına mutlu bir adam!
Müthiş bir kadını hakkediyor. Dünya burası, belki bulamaz kadınını ama yıkılmaz sırf bundan.
Arkasını dönüp bakması için sahip olduğun bir şeyin var mı? Sevgin bile varlığını hissettirmez, başarın olsa ne yapacak? Yazık küçük kız! Yolun ne uzun öyle. Acıyı da sarmayı öğrenebilecek misin?
Küçük kız bilgisizdi, adamsa evrenlere açılıyordu sanki. Fakat kız anahtara sahip değildi.
Neydi bu? Sadece hayranlık mı, hırs mı, tutku mu? Hırs ya da tutku insanı harekete geçirmez mi? Bu kız amma uyuşuk oysa. Ne adım attırır ki bu kıza? Sadece hayranlıksa neden incelir bu kadar insanın kalbi?
Küçük kız bu minik ellerle adama dokunamaz. Düşürür ve yok eder bütün güzelliği.



2 yorum:

  1. heeeey nerdesin yaa. bloguna giremiyordum. kapalıydı. açmışsın sevindim. hem de çok sevindim valla. ya bu sölediklerin bu yazıda doğru değil yaaa. yanlış düşüncelerin. kendin hakkında böyle şeyler düşünmeeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak istiyordum ama okuldan dolayı fırsat bulamadım. :) Özledim ben de buraları. Yok ya, acı ama gerçek. Daha çok küçüğüm ve artık büyüme zamanı geldi, büyümekten korkmamam gerek. Gerçekleri kabul edip o şekilde gelişebilirim ancak. Bunları buraya yazmam gerekiyordu. Bu tür düşüncelerden kurtulmanın tek yolu. Yoksa kafamda tekrarlanıp duracak.

      Sil