10 Ağustos 2016 Çarşamba

hiyolalido ! :D


GORILLAZ- seattle yodel


Tuhaf görünenden korkma, farklı olanı tehdit olarak algılama. O ki insanların paravan edilmiş normalliğinden sıkılmış dışlanmayı göze alarak kendi olmayı seçmiş kişidir. Saygı göster. Tuhaf kişi senin kaçındığın gerçeğe ulaşmıştır; kendine. Ve umursamaz görünse de canını yakan yadırgamış gözlere ve yargılayan sözlere direnir çünkü benliğinin tadına varmıştır. Deneyimlemiştir, benliğin ferah tatlılığıyla toplumun anlaşılmış yavan uyumu arasındaki farkı. 




SAN E- #LuvUHater

19 yorum:

  1. İçtenlikle anlatılmış bir yaklaşım biçimi :)

    YanıtlaSil
  2. Tuhafları severim;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah :D ben de ve istiyorumki daha çok anlaşılsınlar, anlaşılalım. :)

      Sil
  3. Yazdıkların çok doğru kesinlikle.
    Şarkıları beğendim :) İlk şarkı biraz garip hisler yükledi ama söylemeden geçmeyeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :D İlk şarkı bana heidi'nin müziğini hatırlattı, dün daha yeni dinledim de o şarkıyı, baya bi keyiflendiriyor. :D

      Sil
  4. Merhaba, deepin blogunda gördüm hemen bir koşu geldim takip ettim bende bloğuma beklerim sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, iyiki geldin, bakarım hemen. :)

      Sil
  5. Ben de sizi yeni takibe aldım.Tuhaflar ve çılgınlar farklı gördükleri için üretimde de farklılık yaratırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, haklısınız. :)

      Sil
  6. senin sölediklerini acaba diyom ben mi yazdım hep :)

    YanıtlaSil
  7. ilk klip ne demek istiyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh hiç bi fikrim yok ama sinir bozucu bi komikliği var, insanı güldürüyo. hoşuma gitti o yüzden. :D

      Sil
  8. ikinci şarkıyı da sayende öğrendim. o da ilginç evet :)

    YanıtlaSil
  9. ya bi şarkı listesi yapsanaaa :)

    YanıtlaSil