17 Ağustos 2016 Çarşamba

suga-the last

ünlü idol rapçinin diğer tarafında
zayıf benliğim duruyor, biraz tehlikeli
depresyon ve takıntı zaman zaman geri gelmeye devam ediyor
yok artık, belki de bu benim gerçek benliğim

kahretsin ha? gerçeklikten ayrılış,
ideal olanla çelişki, başımı ağrıtıyor
18 yaş civarındayken, içimde sosyal fobi gelişti
evet, bu aklımın yavaş yavaş kirlendiği zamandı

bazen ben bile kendimden korkuyorum
öznefret ve  sağolsunki depresyon beni ele geçiriyor
 Min Yoongi çoktan öldü (ben öldüm)
ölmüş tutkumu diğerleriyle kıyaslamak şimdi günlük hayatımın bir parçası

psikiyatr servisini ilk ziyarette, ebeveynlerim benimle beraber geldi 
konsültasyonu birlikte dinledik, ebeveynlerim beni gerçekten anlamadıklarını söylediler
ben bile kendimi anlamıyorum, kim anlayacak o zaman?
arkadaşım mı ya da sen? kimse beni iyi tanımıyor

doctor bana sordu:
____________________?
hiç tereddüt etmeden ,yaptım, dedim

söz yerini bulsun; iplemiyorum, siklemiyorum
tüm bu sözler, bu sözler zayıf benliğimi saklamak için söyleniyor
o zamanları silebilseydim keşke
evet, pek hatırlayamadığım o performans günü
kendimle yüzleştiğim gün, insanlardan korktuğum için tuvalette saklandım

o zaman, o zaman ben
ben başarının her şeyi daha iyi yapacağını düşündüm
ama görüyorsun! ama görüyorsun
zaman geçtikçe bir canavara dönüşüyormuş gibi hissediyorum

gençliğimi başarıyla takas ettim ve bu canavar benden daha fazla varlık talep ediyor
bazen beni mahvetmek ve hırsla kandırmak için boynuma bir tasma geçiriyor
bazıları çenemi kapamaya çalışıyor ve kötü ve iyinin her ikisine de inanmamı söylüyor
ben bunu istemiyorum! bu tepeyi bırakmamı istiyorlar

lanet olsun. lanet olsun! anladım yani kes şunu artık
bütün bunların kökü benim yani kendimi durduracağım
eğer benim talihsizliğim senin mutluluğunsa, memnuyetle talihsiz kalacağım
eğer ben nefret konusuysam, giyotine çıkacağım

hayal ettiğim şeyler gerçeğe dönüşüyor
çocukluk düşlerim gözlerimin önünde
iki dinleyicinin önünde performans sergilediğim o gece...
şimdi Tokyo Dome tam burnumun önünde
benim bir ve tek hayatım, onu kolayca herhangi birinden daha tutkulu yaşayabilirim
benim hayranım, benim dostum, benim kankam umarım endişelenmezsiniz çünkü ben şu an gayet iyiyim damn!

çoğu kez kendi doğamı reddettim
benim hünerim idollük ve bunu inkar etmeyeceğim
ızdırap sayısız kere zihnime saplandı
bütün o arayıştan sonra hiçbir cevap yok

elden çıkardığımı düşündüğüm gururum özsaygıya dönüştü
hayranlarım, başınızı gururla dik tutun çünkü bunu kim benim gibi yapabilir uh

Seiko, Rolex, AX, and Gymnastic
binlerce baş benim el hareketimi onaylıyor
bana parayı göster, bu yapamadığım bir şey değil ama YAPMADIM lanet olası
kendimizi satmak ya da satmamak, hepiniz yapamadığımızı söylüyorsunuz ama biz YAPMADIK lanet olasıcalar 
yaratıcılığımın kökü tatlıyı, acıyı ve bu dünyanın bokunu tattı
uyumak için tuvalette uzandığım o günler, şimdi hepsi hatıra ah hatıralar şimdi
yarı zamanlı işim devam ederken kolumu kıran o kazaya şükürler olsun
hayatım pahasına yapıştığım ilk sahneye çıkışım...
siz aptallar hak iddia ederek kim olduğunuzu sanıyorsunuz, bütün o sefaleti siz geçirdiniz ha?!

Seiko, Rolex, AX, and Gymnastic
binlerce baş benim el hareketimi onaylıyor
keder yarattı beni, yakından bak bana 
kendimizi satmak ya da satmamak, hepiniz yapamadığımızı söylüyorsunuz ama biz YAPMADIK lanet olasıcalar




vauv, baya yoruldum ya. ingilizce çevirilerden anladığıma göre en iyi ve düzgün biçimde çevirmeye çalıştım. en azından şarkının mesajını iletebilecek kadar iyi çevirmişimdir umarım. :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder