29 Ağustos 2016 Pazartesi

suga- tony montana

hey beyefendi
bi dakika bekle
düşüşüm için dua ediyorsun ha?

üzgünüm, bi problemim yok pislik
daha fazla para, daha fazla sorun lanet olsun
biliyorum, Tony Montana gibi hissediyorum (x4)

biliyorum, Tony Montana gibi hissediyorum
başarı ve mululuk benzer görünüyorlar fakat farklılar
ama daha büyük bir başarı istiyorum
daha fazla varlık ve daha büyük onur
paranın beni takip etmesini istiyorum ama umarımki sadece parayı takip eden bir canavara dönüşmem

dua ediyorum
kendime başkalarının başarısızlığını umut etmeyeceğimi söylüyorum
benim ailem ve hayranım ve grubum en baştaki önceliğimdir
bu doğru, hadi para kazanalım. benim büyük hırsım epeyce yükseklerde
dünya senin şimdi bütün dünya kahretsinki benim elimde

hey beyefendi
bi dakika bekle
düşüşüm için dua ediyorsun, değil mi?

üzgünüm, bi problemim yok pislik
daha fazla para, daha pazla sorun lanet olsun
biliyorum, Tony Montana gibi hissediyorum x4

daha büyük hayal umudu Kore Rüyası
kolay görünüyor olmalı 1 2 3 hayır değil
taş kağıt makas-delici formül
eğer kaçarsan ayağımın altında ezileceksin
morfine yatırım yapıyorsun
bu benim bloğum, kazancınızı alıyorum Andrea'lar

kendini beğenmişçe sallanan raket
456789 cream
parayı al, aklımda
bir sahneden sonra içki atışı (hadi uçalım)
bir kelebek gibi yüksel başının üstüne bak
üzerinizden geçiyorum serseriler

siktir et, aklını kaybettin
bitkin bi haldesin
sadece yaşlanıyorsun, sen hiphop'ın güvesisin

hey, ne yaparsan yap, hey hey
hey, ne biliyorsun ha? hayır

senin "üstüme gelme" zırıltıların, bla bla
evet fuck the system hoşçakalın diyorum
yerden göğe parçalıyorum
evet, inancını sikeyim, öl diyorum

hey beyefendi
bi dakika bekle
düşüşüm için dua ediyorsun

üzgünüm, hiç bi problemim yok pislik
daha fazla para, daha fazla sorun
biliyorum, Tony Montana gibi hissediyorum (x4)




Üzgünüm, daha iyi bi çeviri sunmak istiyordum açıkçası, beklediğimden zor çıktı bu albümü çevirmek. Özellikle bu son çeviri konusunda pek memnun değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder