18 Ağustos 2016 Perşembe

yalap şalap bir aktarım :)

Ben mixtape 'in farkını pek bilmediğim için düz albüm olarak bahsetmiştim. Meğer mixtape olunca reklam amacı gütmeyen ve bedavaya sunulmuş oluyormuş.

Suga'nın STARCAST'e verdiği röportajdan anladığım kadarıyla ilk klibini yayınladıkları Agust D adı altında zaman geçtikçe başka şarkılar da yayınlayacak ve bunlar BTS ayrı olarak Suga'nın duruş ve tarzını yansıtan daha açık ve deneyime dayalı şarkılar olacak.
Bu arada Agust D tersten okununca d tsuga halini alıyor buradaki d ve t Daegu Town' ın baş harfleri yerine geçiyor Suga da belli zaten. Daegu Town'ın özelliği Suga'nın memleketi olması.

Bilmişlik etmek istemiyorum ama Suga'nın Mixtape'indeki şarkılarına şaşıran baya bir hayranı var. Aslında ben Suga'dan böyle bir şey bekliyordum. Yani ayrı bir çalışması olacağını değil de daha çok böyle bir yanının olduğunun farkındaydım ve bu çıkışı beni çok mutlu etti. Hani "Aferin oğlum iyi vuruş yaptın." moduna falan girdim Agust D şarkısını açıp dinleyince. :D Suga'nın BTS şarkılarındaki rap kısımlarındaki sözlerin benim deneyim ve hislerime de hitap etmesinden kaynaklı sanırım, kişiliğini kendime yakın görüp ne tür şeylerden nasıl bahsedebileceği konusunda belli bir algı oluşmuşsa aklımda demekki. :D

Bir de ünlülerin kamera önündeki hallerini karakterlerine atfeden insanlar çok fazla, aynı zamanda olduklarından büyük de görüyorlar. Ben de böyle yanılgılara sahiptim önceleri fakat artık bazı şeyleri daha geniş bir pencereden görüyorum. Bazıları da ikiyüzlülük olarak adlandırıyor bunu. Kamera önü ve arkasındaki ayrımı kendi kafasına düzgünce oturtamayan ünlülerde var tabi, bulundukları konumda kaybolan falan ama bu sözde ikiyüzlülük aslında gerekli bir şey ve şirketler ve menejerler tarafından düzenlenen bir şey. Bu sebeple de ünlüye saldırıda bulunmak çok saçma kaçıyor.

Aaaah, bu arada anlaşılacağı üzere ben de hayranıyım işte. Şarkıları güç toplamaya ihtiyaç duyduğumda açıp dinlediklerimin arasında yer alacak. :)



cutie <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder