25 Eylül 2016 Pazar

hayal mimi - HAYALLERİMİZZZ! :)


Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ya da zaman dilimi var mı?
En çok nelerin hayalini kurarsınız?

Şimdi bir bakalım... Ben küçükken daha fazla hayal kurardım, bu aralar artık hayalkırıklığına uğramak istemediğim için pek hayal kurmuyorum. Küçükken hep kendi hayallerimle vakit geçirir ve eğlenirdim; dış dünyayla, çevremdekilerle pek ilgilenmezdim. Bu biraz da içedönük kişiliğimden kaynaklı, asosyalliğimin kökleri de buna dayalı belki. O kadar çok hayal kurardımki hayallerde yaşardım. Serviste, derste sıkıldığım zamanlar, uyumadan önce, misafirlikte... :D Artık daha nadir hayal kuruyorum ve hayallerim daha kontrollü, gerçekçi. Daha çok müzik dinlerken hayal kurarım. Yine serviste, toplu taşıma araçlarında, gece yatarken kulaklığım hep kulağımda olur ve müzikle şarkı söylediğimi, dans ettiğimi, büyük bir şovu yürüttüğümü hayal ederim. Herkesin gözü bendedir ve kendinden emin bir şekilde iddialı hareketlerle dünyaya şarkımı haykırırım. :)
Pek hayal kurmuyorum derken gerçekleştirilebilecek hedeflerden bahsetmiyorum. Bu hayatta gerçekleştirmek istediğim hayallerim var ama ben o tür hayallerden bahsetmeye korkarım açıkçası çünkü bahsedip de başaramazsam çok üzülürüm. İsterimki o hayal içimde usul usul büyüsün ve ben kimse bilmese de onun için uğraşayım ve başardığımda gelen mutluluk bütün külfetlere değsin. :)

Şimdiye dek çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi? 

Hayır açıkçası. Fazla hayal kuran birisi olduğum için geçmişte hayallere kapılmak bunları hedef haline getirip gerçekleştirmeme engel oldu, işte bu yüzden eskisi kadar hayal kurmuyorum. Gerçeklerde yaşayıp hedeflere ulaşmak istiyorum.
İnternette bir çizim görmüştüm, anlatmak istediğimi çok iyi açıklıyor. Çizimde bir tarafta iki arkadaş var, diğer tarafta da tek başına bir kız. İki arkadaş şunu yapalım bunu yapalım diye sürekli hayal kurup eğleniyor, benim de arkadaşlarımla yapmaktan büyük zevk aldığım bir şeydir, fakat işte hayallere kapılıp gerçekleştirmek adına bir adım atmadıkları için seneler böyle boş geçiyor. Onlar hayal kurarken diğer kız eğlencesinden kesip çalışıyor, çabalıyor. Seneler sonra yalnız kızımız çalışmalarının karşılığını alıyor ve yüksek bir konuma geliyor. Hayattan istediklerini almış ve memnun bir şekilde "kendini gerçekleştirmiş" bir insan olarak yaşamına çalışarak devam ediyor. Diğer kızlarımız ise hala hayallerde yaşıyor.

Her dakikamız seçimlerle şekilleniyor ve bu seçimler geleceğimizi yapılandırıyor. Bu gerçeği akıldan çıkarmamak gerek sanırım.

Henüz gerçekleşmemiş ama illa da gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı? Sakıncası yoksa anlat çabuk nedir? :D 

Pekala, birazını buraya yazayım da kamçılayıcı olur belki benim için. Ufak da olsa bir adım attım sonuçta. :D Öncelikle Erasmus'la İspanya'ya gitmek istiyorum, Kore'ye mutlaka bir sefer de olsa gitmek istiyorum ve bu sırada BTS konserine katılabilirsem çok güzel olur. 'İkizim' dediğim arkadaşımla eve çıkmak istiyorum. Bunların yanında bir de kafe açma hayalim var; aklımdaki o sıcak ortamı yaşama geçirmek istiyorum ama bu daha uzak bir hayal olduğu için öncelikle diğerlerini gerçekleştirmem gerektiği için aklımın bir köşesinde saklıyorum. :)


Vuaahh! :D Bu mimi çıkaran arkadaşımıza da beni mimleyen Deeptone'a da teşekkür ediyorum. İhtiyacım varmış böyle bir yazıya, iyi geldi. :)
Ve bunu okuyanları da mimliyorum. :D




BTS'in çıkış yaptığı şarkı bildiğim kadarıyla, no more dream. Sözler ne kadar güçlü olsa da görüntü pek sert değil ha? :D Onlar da büyüdü ama. :)

Hadi, hayal kuralım ve hayallerimiz için yaşayalım. :) 
Geç değil, tek bir adım yeter dönüşümü başlatmaya.

6 yorum:

  1. Bence vazgeçme hayal kurmaktan.Kur ve harekete geç :)

    YanıtlaSil
  2. Hayallerin varmış yani :) Gerçekleşmesi dileğimle.

    YanıtlaSil
  3. aaaa, baksanaaaa, ispanyol pansiyonu adlı filmi izlesenee, erasmusla ispanyaya giden uluslar arası öğrencileeer :) güney koreye giden arkadaşlarımız var yaaa hem de lisede, bak bir arkadaşımız var, şerife bilgiç, blogu not just korea, face de var, feysin varsa orda da görürsün, blogda da, o her şeyi biliyor, korece öğrenmenin yollarını daa, hatta daha lisede filan yani şerife :) diğer sölediklerin de aynı ben yaaa hep diyom acaip benzetiyom kendimi sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur, yazdım bir kenara, izlerim. Film izlemeyi de seviyorum zati. :) Evet, not just korea, takip ediyorum. Senin blog tanıtımlarından birinde görmüştüm. :) Hemen takip ettim. :) :D

      Sil