27 Eylül 2016 Salı

IU twenty three çeviri -- yirmili yaşların ikilemleri, çelişkileri




23 yaşındayım
Bir bilmeceyim
Cevabı bulmaya çalış
23 yaşındayım
Sakın yanılma çünkü
Baya bi hassasım
Tahmin etmeye çalış

Bir grup 23
Şimdi biraz kadınsılaşıyor
Bi yere kadar güven bana eğer büyümüş gibiysem

Kurnaz 23
Hala gidecek uzun bir yol var, kızım
Eğer toy davranıyorsam
Kanmış gibi yap lütfen

Evet, gerçekten hoşlanıyorum şimdi
Hayır, açıkça söylüyorum vazgeçmek istiyorum
Oh evet aşık olmak istiyorum
Hayır, para kazanmayı tercih ederim
Tahmin etmeye çalış

Hangisi?
Yüzüme bakarak söyleyemezsin
Kalbinden geçenin aksini yüzüne yansıtmak gerçekten kolay
Hangisi?
Aslında ben de bilmiyorum
Başta tek bir satır bile yalan yazamazdım

Tilki gibi davranan ayı
Ayı gibi davranan tilki
Ya da tamamen başka biri

Hangisi?
Her neyse sadece birini seç
Güneşgözlüğüyle görülmek
Alışkın olduğum bir şey artık
Kontrol et

Korktuğum hiçbir şey yok
Kaba davransam bile
İnsanlar daima bana karşı nazik

Bana "merhaba" diyen kadın
Köşeyi döndükten sonra hala gülümsüyor mu?
Her zaman kaygılıyım

Daima çocuk kalmak istiyorum
Hayır, sulu bir kadın olmak istiyorum
Evet, ölü gibi sessiz yaşayacağım
Hayır, her şeyi tersine çevireceğim
Tahmin etmeye çalış

Hangisi?
Yüzüme bakarak söyleyemezsin
Kalbinden geçenin aksini yüzüne yansıtmak gerçekten kolay
Hangisi?
Aslında ben bile bilmiyorum
Başta tek bir satır bile yalan yazamazdım

Tilki gibi davranan ayı
Ayı gibi davranan tilki
Ya da tamamen başka biri

Hangisi?
Her neyse sadece birini seç
Güneşgözlüğüyle görünmek
Alışkın olduğum bir şey artık

Benden hoşlanmanı istiyorum
Biraz edepsiz olabilir miyim?
Benden hoşlanmanı istiyorum
Aklının zirvesinde olabilir miyim?
Tahmin etmeye çalış

Hangisi?
Yüzüme bakarak söyleyemezsin
Kalbinden geçenin aksini yüzüne yansıtmak gerçekten kolay
Hangisi?
Aslında ben de bilmiyorum
Başta tek bir satır bile yalan yazamazdım

Tilki gibi davranan ayı
Ayı gibi davranan tilki
Ya da tamamen başka biri

Hangisi?
Her neyse sadece birini seç
Güneşgözlüğüyle görünmek
Alışkın olduğum bir şey artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder