29 Eylül 2016 Perşembe

taeyeon I (feat verbal jint) çevirisi




Gökyüzü ışık saçıyor
Bir çocuk altında duruyor
Düşteymişçesine uçuyorum
Hayatım bir güzellik

Sıklıkla bir yerlerde duyduğum bir hikaye
Çirkin ördek ve kuğu, uçmadan önceki bir kelebek
İnsanlar bilmiyor, senin kanatlarını göremiyorlar
Tanıştığın yeni dünya acımasız olabilir

Ama güçlü kız, uçmak için doğduğunu biliyorsun
Döktüğün gözyaşları, hissettiğin tüm acılar
Seni daha yüksek uçacağın güne hazırlamak içindi
Kelebek, herkes yakında görecek bunu

Gökyüzü ışık saçıyor
Bir çocuk altında duruyor
Düşteymişçesine uçuyorum
Hayatım bir güzellik

Unutulmuş hayal, tekrardan kalbime çizdim onu
Zor zamanların hepsini topladım ve yuttum
Ufak hatıralar beni uyandırdı birer birer
Beni açtı bütün dünyayı kaplayacakmışçasına

Uzun geceden sonra
Bir gezi için yola koyulmak istiyorum yine
"Neden olmasın?" bu dünyada
Kalbimi uyandıran sözler

Dün, yalnızdım
Sayısız bakış
Düşen gözyaşları
Başka bir güne karşı koydum yine
Dün, çekinceliydim
Dökülen onca sözcükten sarsılmış
Kendimi gizledim

Gökyüzü ışık saçıyor
Bir çocuk altında duruyor
Düşteymişçesine uçuyorum
Hayatım bir güzellik
Hayatım bir güzellik

Çiçekler solar
Zor zamanlar geçirdim ama ufacık bir ışığı takip ettim
Uzak görünen bir günde, hayallerimi uzağa yolladım
Görkemli bir şekilde uçuyorum

Gökyüzü ışık saçıyor
Yenilenmiş gözler
Uzaklara uç (yüksekten uç)
Sadece bana ait olan güzellik

Gözlerimi kapattığım an
Zaman durur
Ben tekrar yükselirim





2 yorum: