25 Ocak 2017 Çarşamba

başlangıç (laçinya)

Aşkın gizemi kişilerde değil; durumlarda saklıymış. Aşk kişilerin özelliğinden değil; içinde bulunulan şartların niteliğinden kaynaklanıyormuş.
Soğukkanlılığımı korumalı ve mantıklı kararlılığımı sürdürmeliydim ya da duygularımı karıştırmadan yararlanmaya bakmalıydım.
Geç kaldım ama umudumdan hala kurtulamıyorum.

Laçinya bardaki en yumuşak bakışlı adamı kestirdi gözüne. Uzun uzun bakıştı o adamla, kararlı bir şekilde sabit, gözlerindeki sert arzu adama tesir ediyordu. Sonrasında emin adımlarla adama doğru ilerledi, bu gece vazgeçmeye niyeti yoktu, tam karşısında durup ''Birlikte bir gece geçirelim mi?'' diye sordu ve ''Fazla düşünmeden cevap ver.'' diye de ekledi ufak acı bir gülümsemeyle. Bakışları yalnızca bir kaç saniyeliğine adamdan ayrılıp etrafı dolaştı, kalbinin henüz kırılmasından kaynaklanan özgüven yıkımını dağıtmak için. Gözleri adamın gözlerine geri döndüğünde rolünü bozmamıştı. Adamın kaşları şaşkınlıktan tatlı tatlı kalkarken yakmaya uğraştığı sigarası parmaklarının arasından kayıp düştü.

Laçinya, Karama tarafından reddedildiğinde topuklu giymeye başlamıştı. Aşık bir kızı değil; arzulayan bir kadını oynamaya karar vermişti artık.
Reddedilmesinden sonra o bir ay içinde bir gün, arkadaşı Liz ile telefonda konuşurken ''İçimde başka bir ben yapılanıyor Liz, hissediyorum. Korkmuyorum ama endişeliyim. Bütün değerlerim yeniden biçimleniyor; bazıları ise hafızamın karanlık köşelerine çekiliyor.'' demişti. Kendi içinde karmaşıklaşıyordu. Değişimi hissediyordu ama bunun bir yansıması henüz belirmemişti yüzeyde. Değişmek istiyordu, benliği için kötü ihtimallere rağmen, geleceği için.



lady gaga - perfect illusion


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder