23 Ocak 2017 Pazartesi

bir ruhun yakarışı (laçinya)

Aşk nedir, diye sormak istedi Laçinya Karama'ya. Ama artık cesareti ve gücü kalmamıştı.
Bana söylediğin sözlerin anlamı nedir?
Onları hayallemiş miydim, bu kadar kendi kafama mahkum muydum, orada uydurduğum gerçeklikte mi yaşıyordum yoksa? - Bütün bunları Karama'ya sormak isterdi kendi benliğinin yanında ama fazla kırılgandı ve kendisi içim düşündüğünden büyük bir şeye cesaret etmişti, devamı için gücü yoktu.
Onun yerine içine döndü yine; kendisini sorguladı, Tanrı' ya sordu:

Nasıl kapılabildim o sözlere, nasıl kazıdım aklıma onları, bu kadar bilgi varken neden o sözler?
O kendi sözlerini ve hislerini unutmuşken ben neden tuttum bunları aklımda, neden kalbimin yıllanmış anılara tepki vermesine izin verdim?!

Sorunum ne benim, kim yapar böyle bir aptallığı?
Ben, dünyanın en aptal insanı; içinde bulunduğum bu dünyaya uyum sağlayamıyor, kendi cinsimi tanıyamıyorum. Yaşama yetisi geliştirememiş gibiyim; VARIM AMA YOK GİBİYİM!

Tanrım, Tanrım, Tanrım...!

Nedir bütün bu kavramlar, nedir bu evren?

Karanlık kuyuların derinliklerinde yitip gitmemek için daha kaç meçhul doğru atılır ortaya?

Korkuyorum.
N'olur, çıkar beni bu sayısız kuyulardan.

Her şey bir yanılsama mı? Varlığımın değeri nedir o zaman; ondan da önce gerçekliği nedir varlığımın?

Aşk, iki meçhul değişkenin ortak yanılsaması mı yoksa?

Tanrım, ne işim var burada?!

Her şey nasıl bu kadar altüst olabildi?
Mahvolmaya bu kadar yatkın olmak sinir ediyor beni. Bu vaziyette nasıl varlığımı ispatlayabilirim? Nasıl haykırabilirim dünyaya?!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................

Ihı ıhı ıhı....

Duyun sesimi!!!

Of, ne büyük bir salağım.....



lara fabian - je suis malade



the classic adlı kore filminden yağmur sahnesi

2 yorum:

  1. İnsanların zaman zaman yaşadığı kendine sorular galiba :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman zaman ya da sık sık ama soruların ağırlığı pek değişmiyor sanırım. :) dipte olduğum zamanlar felsefeye tutunuyorum sanırım. :D

      Sil