18 Ocak 2017 Çarşamba

I'm awake about myself (more than you, remember that).

İnsan içine karışmaktan çekiniyorum çünkü insanlarla nasıl başa çıkarım, bilmiyorum. Bu sebeple sosyal kaygım var; zaman zaman şiddetinde azalma olsa da, evet, korkuyorum insanlardan. Her gün dışarıda, sokaklarda birçok olaya şahit oluyorum büyük küçük. Her geçen gün daha kötüsünü görme olasılığı var ve bu şahitlik artan sorumluluk duygusuyla birlikte vicdan azabını da getiriyor. Benliği buna karşı korumak zor. Biz insanlar çelişkiyi sevmeyiz ve hemen beynimiz devreye girip durumu tahammül edilebilir hale getirir. İçimde tuttuğum değerler ve sahip olmadığım güç çatışmaya sebep oluyor. Korku ise aşağılık hissettiriyor. Fakat bir yolunu bulup devam etmeliyim mücadeleye. Her şeye rağmen kendi ispatım için uğraşmam gerek. Etkili yöntemler aramalıyım. Yavaş yavaş belki ama devam etmeliyim, pes etmek yerine. Her yeni engelde daha da güçleneceğim.
Belki uçamam, dünyayı kanatlarımın altına alamam ama çırpındığım sürece bir katkım olacaktır rüzgara.




BTS' ten Jin Awake

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder