22 Mayıs 2017 Pazartesi

30 şarkı meydan okuması

17.gün - karaokede düet yapabileceğin bir şarkı

Zorlandığım zamanlarda karşı taraftakine sıramı savarak söylerdim. :D Bir ara haykırarak söylediğim bir şarkısı zaten Queen'in. Hatta Queen'in bir çok şarkısını aşka gelip söyleyebilirim. :D Fakat her kulağa hoş gelir mi onu bilemeyeceğim. :)




queen - bohemian rhapsody


Bu şarkı da sonradan aklıma geldi. Bana arkadaşlığı anlatır gibi gelir. Sunny isimli kore filmi izlemiştim, çok etkilendiğim. O filmde çalıyordu, odak noktası arkadaşlıktı filmin. Bu tür filmlere bayılıyorum, hayatı arkadaşlıklarla anlatan filmlere...


cyndi lauper - time after time


tuck & patti - time after time 

flaschback whole night
almost left behind

if you lost 
you can look
and you will find me

if you fall 
i will catch you
i'll be waiting

i've been loving you always

Şimdi dinleyince, bazı yerleri bana aşkı da anımsatıyor.


5 yorum:

  1. heey saool. time after time içiin :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaaaa...Sevgili DeepTone'un Bloglardan Seçmeler 5 yazısı üzerine ziyarete geldim.Bu 30 şarkı meydan okuması 16 bölümlük koca bir arşiv olmuş.Çok güzel....G+ ekledim seni.Sevgiler....
    https://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bu arada G+ ekledim dedim ama profilini bulamadım,bil istedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, teşekkür ederim. :) G+ ile blogumu bağlamadım da o yüzden bulamamışsındır. Olsun. ;)

      Sil