3 Haziran 2017 Cumartesi

30 şarkı meydan okuması

Sınavlardan dolayı azimle başladığım meydan okumaya devam edemedim ama bu yayınımda geri kalan şarkıların hepsini tek seferde paylaşacağım. Hadi bakalım. :)

19.gün - sana yaşamı düşündüren bir şarkı

Tokyo Ghoul animesi için Japon müzisyen TK'in bestelediği bir şarkıdır. Bildiğim en iyi psikolojik anime diyebilirim Tokyo Ghoul için. Kendimden bir şeyler bulduğum, insan psikolojisi üzerine ve hayat hakkında düşünmemi sağlayan hissederek izlediğim animedir. ; )
Şarkı Japonca olmasına rağmen videoda altyazı bulunmakta.


pellek - unravel

20.gün - senin için anlamı büyük olan bir şarkı

Bu şarkıyı da yine Tokyo Ghoul sayesinde keşfetmiştim. Kimin söylediğini de yeni öğrendim.


donna burke - glassy sky

21.gün - adında isim geçen bir şarkı

Her ne kadar Amerikan popuna uzun yıllar direnmiş olsam da Lady Gaga dayanamayıp dinlediğim şarkıcılardan birisi. Sesi çok iyi olmakla beraber şarkılarını sadece hareketli oldukları için değil taşıdığı anlam için de dinliyorum. Bazıları özellikle kadın Amerikan pop şarkıcılarına karşı baya bi tavırlı ama ben o yüzeysel görünenin altında da bir anlam buluyorum çoğunlukla. Bu şarkıcıların hikayelerini keşfetmeyi ve insanlıklarını görmeyi seviyorum. İkon olarak algılanıyorlar ama insanlar ve ayakta kalmaya çalışıyorlar. Bazıları bunu çok da iyi başarıyor gerçekten.


lady gaga - alejandro

22.gün - seni ileriye taşıyan bir şarkı



sia - never give up 

23.gün - herkesin dinlemesi gerektiğini düşündüğün bir şarkı

Björk, Dancer in the Dark müzikalinde Salma'yı oynarken. 


björk - I've seen it all

I've seen it all, I've seen the dark
I've seen the brightness in one little spark.
I've seen what I chose and I've seen what I need,
And that is enough, to want more would be greed.
I've seen what I was and I know what I'll be
I've seen it all - there is no more to see!

Hard to believe a man.

24.gün - dağılmamış olmasını dilediğin gruptan bir şarkı

Böyle bir grup gelmedi aklıma o yüzden dinlenilmesini istediğim bir şiir paylaşacağım. : )



jehan barbur - sarı

25.gün - artık hayatta olmayan sanatçıdan bir şarkı

Ben iki tane paylaşacağım! :D :D




michael jackson - off the wall

when the world is on your shoulder
gotta straighten up your act and boggie down
...
life ain't so bad at all if you live it off the wall
...
you can shout out all you want to
cause there ain't no sin in folks all getting loud
if you take the chance and do it
then there ain't no one who's gonna put you down



michael jackson - slave to the rhythm

She danced through the night in fear of her life
She danced to a beat of her own
She let out a cry and swallowed her pride
She knew she was needed back home, home

26.gün - aşık olmak istemene yol açan bir şarkı


ezginin günlüğü - siyah gözler

27.gün - kalbini kıran bir şarkı

Ben üç tane paylaşacağım! Hahahahahah! Çıldırdım!


jehan barbur - gidersen



jehan barbur - öylesine



björk - so broken 

28.gün - sesini çok sevdiğin şarkıcıdan bir şarkı


fatma turgut - yalnızlık senfonisi

29.gün - çocukluğundan hatırladığın bir şarkı

Bi de zor kadın vardı ben küçükken. :D 


sertap erener - yanarım

30.gün - sana seni anlatan bir şarkı

Çok zor bir konuymuş. Daha iyileri de vardır aslında ama hatırlayabildiklerim bunlar. Bir kısmı bana beni anlatıyor bir kısmı da bana sesleniyor, öyle hissediyorum.


yasemin mori - mutsuz punk

-dim daha çok


şebnem ferah - deli kızım uyan



şebnem ferah - fırtına




1 yorum:

  1. oleeeey hepsisini dinliceeeem en sevdiğim yazılar şarkı seçkilerii :) bi de baksana, son yazdığım diziye bayıldım yaa, 13 reasons why :)

    YanıtlaSil