13 Haziran 2017 Salı

artık cesur olma ve cüret etme zamanı

    İnatçı olmam gerek. Özellikle söz konusu kendim olduğunda. İnatçı olmaktan hep korkmuştum. Çocukluğumda inatçılığımla kendime zarar vermiştim çünkü. İnatçılık ilerleyişime engel olmuştu, insanlarla arama girmişti, beni hedef haline getirmişti. Aşırı inatçılık despotluğa sebep olur ki hiç sevmem, hatta korkarım. KORKARDIM. Artık korkmak yok.
İnatçı olacağım ve bu insanlar eninde sonunda benim kim olduğumu kafalarına kazımak zorunda kalacaklar. KİM OLDUĞUN, NE İSTEDİĞİN, HANGİ YOLU İZLEYECEĞİN VE NEREDE DURMAN GEREKTİĞİ gibi konularda İNATÇI OLMAK ZORUNDASIN. İnsanlar senin yumuşak ve güzel yüzüne bakıp da yeteneklerini gözardı ettiklerinde, nazik tavırların seni küçümsemelerine yol açtığında üzülme, bozulma, kendinden ödün verme. Şu zamana kadar nasıl 'adam' olunacağından bahsedildi en çok kitaplarda, dizilerde, kahramanlık hikayelerinde, filmlerde... Hadi burada, birlikte nasıl kadın olunur, bundan bahsedelim ve öğrenelim. Nasıl gerçekten KADIN olunur? Burada seksilikten, erkeği elde etmenin püf noktalarından bahsetmeyeceğim. Cinsellik zaten doğanızda olan bir şey ve bunu keşfederek de öğrenirsiniz. Ayrıca Youtube'da neyi nasıl yapacağınızı anlatan bi dolu video var. Ben karakterden gideceğim. Çünkü kadınlığın bu yüzünden pek bahseden yok, centilmenler yüceltilirken. Yanlış da bir fikir oluşmasın kafalarda yazdığım son cümleden dolayı. Koyu feminist falan değilim ve centilmenliğe de tav olurum, doğru şekilde yapıldığı zaman. Her neyse, bu arada bu yazdığımı da uzun süre planlıyor falan değildim. Sadece kendi hakkımda yazma amaçlı başladım yazıma ve bu konuya sürüklenmiş buldum kendimi. İyi oldu ama.
Kendimden şüphe etmemek konusunda da inatçı olmalıyım. Güzelliğiniz ve tatlı tavırlarınız yalnızca erkekleri etkilemiyor. Naziklik ve tatlılık yeri geldiğinde sizin kalkanınız olacak, o yüzden öfkeye yenilmeyin. Bu yazdıklarımı da sakın kadınlığın sinsi oyunları olarak almayın. Bazıları yapacaktır bunu. Korkun bunu yapmaktan çünkü ancak bir davranış olarak KAZANDIĞINIZ, EDİNDİĞİNİZ zaman taşıyabilirsiniz naziklik gibi özellikleri! Aksi takdirde kısa sürede düşecektir üzerinizden.
   İnatçı olmaktan devam edelim yine: kendi zekam konusunda yeterince inatçı olmayarak kendime haksızlık ettim ve başkaları tarafından da yapılmasına izin verdim. Şüphe ettim ve korktum, başkalarına aldandım. Oysa biliyorum, farkındaydım kabiliyetlerimden; birçok kereler şaşırtmıştım çünkü kendimi. Başkalarının ağzını bir karış, gözlerini kocaman açmaktan, kaşlarını yay haline getirmekten çekindim. İçe dönüklüğümün de katkısıyla dikkat çekmek istemedim yine de zekamın ilgisizliğe dayanamadığı zamanlarda oynadığım ufak oyunlarda oldu. Özellikle saf olarak görülüp yapabileceklerimin küçümsendiğini hissettiğimde zekamı tutamadığım zamanlar olmuştur; ufak numarasını çeker ve beklenmeyen bir şey olduğu için o ufacık numara büyük bir etkiye sebep olur. Bu bile aslında aklımın gücenmesine sebep olmuştur. Eveeet, o zamanlar küçüktük, ufak pürüzlere takılıyorduk. Şimdi büyüyoruz, öğrenerek değişiyoruz. O zaman sözlerle hakkettiğim değeri anlatmaya çalışırdım, şimdi tavırlarla bunu sağlama zamanı.
   Hatalar yapıldı, çocukluk edildi, güven sarsıldı, şüphe edildi, yanlış insanlara fırsatlar verildi vesaire vesaire!
Hala buradayım!
Büyüdükçe sağlamlaşıyor köklerimiz ve kim ne derse desin BÜYÜMEK GÜZEL!
Dallarımızı göğe uzatma zamanı. Denge sağlama ve köprü olma zamanı.
Zaman... ÇAĞ!
KENDİ ÇAĞIMIZI KAZANALIM!

I am twice as much stronger than I think and SO MUCH MORE stronger than you think, yeah. ;)

I am with me. :)


indila - derniere danse

JE SUIS UNE ENFANT DU MONDE!



christina aguilera - hello

LOOK AT ME I'M STILL AROUND



Öpücük! ; )


Bunu da zevkine paylaşıyorum. :D :D


kylie minogue - spinning around


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder